Akademik Tayin Şube Müdürlüğü Personeli Görev Tanımı

Akademik Tayin Şube Müdürlüğü Personeli Görev Tanımı

Küçült Yazı Tipi Büyüt

 

T.C.

ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ

GÖREV TANIM FORMU

 

Görev Unvanı:

AKADEMİK TAYİN ŞUBE PERSONELİ

Birim:

PERSONEL DAİRE BAŞKANLIĞI

Temel Görev ve Sorumluklar

·         1416 sayılı Kanuna göre yapılacak işlemler,

·         2547 sayılı Kanunun 35. Maddesi işlemleri,

·         2547 sayılı Kanunun 60/a,b maddesine göre atama işlemleri

·         Akademik personel Çalışma Raporları işlemleri,

·         Akademik personelin idari görevlere asaleten veya vekâleten atanması ve takibi işlemleri,(Dekan, Müdür, Merkez Müdürü, Bölüm Başkanları, Koordinatörler),

·         Araştırma Görevlisi, Öğretim Görevlisi atama, nakil, istifa ve müstafi sayılma işlemleri,

·         Arşivleme işleri ve yeni yazışma dosyaların açılması işlemleri,

·         Askerlik işlemleri ve askerlik hizmetinin değerlendirilmesi işlemleri,

·         Atama işlemleri gerçekleşenlerin işlemleri,

·         Aylıksız izin işlemleri,

·         Belge talepleri işlemleri, (Görev belgesi, Doçentlik KHK Belgesi, Hizmet belgesi, vb.)

·         Beyanname işlemleri, (mal bildirim beyannamesi, aile yardımı, aile durum, tedavi beyannameleri, vb.)

·         Bilgilerin elektronik ortama aktarılması işlemleri,

·         Birim faaliyet raporunun hazırlanması işlemleri,

·         Daire Başkanı, Şube Müdürü ve Şef tarafından verilecek diğer işleri yapmak,

·         Denklik ve diploma iptali işlemleri, Mecburi Hizmet Yükümlülüğü yazışmaları,

·         Derece ve Kademe Terfi işlemleri,

·         Ders görevlendirme işlemleri, (Kurum içi ve kurum dışı 40/a -40/b -40/d -31. madde)

·         Diğer görevlinin izinli olduğu durumlarda şubede yapılması gereken işleri yapmak,

·         Doktor Öğretim Üyesi, Doçent ve Profesörlerin sınav jürisi oluşturma işlemleri,

·         Emeklilik işlemleri,

·         Geçici görevlendirme işlemleri, (2547/13-b/4)

·         Gelen evrak kaydı işlemleri,

·         Görev süresi uzatma işlemleri, (Doktor Öğretim Üyesi, Öğretim Görevlisi ve Araştırma Görevlisi)

·         Görevden ayrılma ve özlük dosyalarının gönderilmesi işlemleri,

·         Görevlendirme İşlemleri, (2547/ 37-38)

·         Görüş ve yol gösterici yazıların yazılması işlemleri,

·         Hizmet birleştirmeleri ve öğrenim değerlendirmesi işlemleri ile yurtiçi ve yurtdışında lisansüstü eğitim yapan Araştırma Görevlilerine ait işlemler,

·         İzin formların kontrolü ve arşivlenmesi işlemleri,

·         Jüri görevlendirme ve ücret ödeme işlemleri,

·         Kadro işlemleri, (Onayları, kadro tahsis-tenkis, dolu-boş kadro, e-bütçe, yöksis, vb.)

·         Kurum dışı ve kurum içi birimlerle yapılacak akademik yazışma işlemleri,

·         Kurum sicil numarası işlemleri,

·         Mecburi hizmet yükümlüsü akademik personel işlemleri,

·         Mevzuatla ilgili işlemler,

·         Muvafakat işlemleri,

·         Öğretim Görevlisi ve Araştırma Görevlisi sınav jürisi oluşturma işlemleri,

·         Özlük dosyalarının oluşturulması işlemleri,

·         Pasaport işlemleri, (Alma, iade etme, imza örneklerinin ilgili kuruma gönderilmesi, vb.)

·         Profesör, Doçent, Doktor Öğretim Üyesi alımı ilanı ve atama işlemleri, nakil, istifa ve müstafi sayılma işlemleri,

·         Senato ve Yönetim Kurulu işlemleri,

·         Üniversitelerarası Kurul Başkanlığı tarafından görevlendirilen Profesörlerin işlemleri,

·         Vekâlet işlemleri,

·         Yabancı uyruklu öğretim elemanı çalıştırılmasıyla ilgili işlemler,

·         YÖKSİS işlemleri,

·         Yurtdışı görevlendirmelerin Yükseköğretim Kurulu Başkanlığına bildirilmesi işlemleri,

·         Yurtdışı izin işlemleri,

·         Yurtiçi ve yurtdışı görevlendirme işlemleri, (2547/39)

·         Görevi ile ilgili süreçleri Üniversitemiz Kalite Politikası ve Kalite Yönetim Sistemi çerçevesinde, kalite hedefleri ve prosedürlerine uygun olarak yürütmek.

·         Bağlı bulunduğu yönetici veya üst yöneticilerin, görev alanı ile ilgili vereceği diğer işleri iş sağlığı ve güvenliği kurallarına uygun olarak yapmak,

·         Akademik Tayin Şube Personeli, yukarıda yazılı olan bütün bu görevleri kanunlara ve yönetmeliklere uygun olarak yerine getirirken Şube Müdüre karşı sorumludur.

·