![]() |
T.C. ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ GÖREV TANIM FORMU
|
|
Görev Unvanı: |
AKADEMİK TAYİN ŞUBE PERSONELİ |
|
Birim: |
PERSONEL DAİRE BAŞKANLIĞI |
|
Temel Görev ve Sorumluklar |
· 1416 sayılı Kanuna göre yapılacak işlemler, · 2547 sayılı Kanunun 35. Maddesi işlemleri, · 2547 sayılı Kanunun 60/a,b maddesine göre atama işlemleri · Akademik personel Çalışma Raporları işlemleri, · Akademik personelin idari görevlere asaleten veya vekâleten atanması ve takibi işlemleri,(Dekan, Müdür, Merkez Müdürü, Bölüm Başkanları, Koordinatörler), · Araştırma Görevlisi, Öğretim Görevlisi atama, nakil, istifa ve müstafi sayılma işlemleri, · Arşivleme işleri ve yeni yazışma dosyaların açılması işlemleri, · Askerlik işlemleri ve askerlik hizmetinin değerlendirilmesi işlemleri, · Atama işlemleri gerçekleşenlerin işlemleri, · Aylıksız izin işlemleri, · Belge talepleri işlemleri, (Görev belgesi, Doçentlik KHK Belgesi, Hizmet belgesi, vb.) · Beyanname işlemleri, (mal bildirim beyannamesi, aile yardımı, aile durum, tedavi beyannameleri, vb.) · Bilgilerin elektronik ortama aktarılması işlemleri, · Birim faaliyet raporunun hazırlanması işlemleri, · Daire Başkanı, Şube Müdürü ve Şef tarafından verilecek diğer işleri yapmak, · Denklik ve diploma iptali işlemleri, Mecburi Hizmet Yükümlülüğü yazışmaları, · Derece ve Kademe Terfi işlemleri, · Ders görevlendirme işlemleri, (Kurum içi ve kurum dışı 40/a -40/b -40/d -31. madde) · Diğer görevlinin izinli olduğu durumlarda şubede yapılması gereken işleri yapmak, · Doktor Öğretim Üyesi, Doçent ve Profesörlerin sınav jürisi oluşturma işlemleri, · Emeklilik işlemleri, · Geçici görevlendirme işlemleri, (2547/13-b/4) · Gelen evrak kaydı işlemleri, · Görev süresi uzatma işlemleri, (Doktor Öğretim Üyesi, Öğretim Görevlisi ve Araştırma Görevlisi) · Görevden ayrılma ve özlük dosyalarının gönderilmesi işlemleri, · Görevlendirme İşlemleri, (2547/ 37-38) · Görüş ve yol gösterici yazıların yazılması işlemleri, · Hizmet birleştirmeleri ve öğrenim değerlendirmesi işlemleri ile yurtiçi ve yurtdışında lisansüstü eğitim yapan Araştırma Görevlilerine ait işlemler, · İzin formların kontrolü ve arşivlenmesi işlemleri, · Jüri görevlendirme ve ücret ödeme işlemleri, · Kadro işlemleri, (Onayları, kadro tahsis-tenkis, dolu-boş kadro, e-bütçe, yöksis, vb.) · Kurum dışı ve kurum içi birimlerle yapılacak akademik yazışma işlemleri, · Kurum sicil numarası işlemleri, · Mecburi hizmet yükümlüsü akademik personel işlemleri, · Mevzuatla ilgili işlemler, · Muvafakat işlemleri, · Öğretim Görevlisi ve Araştırma Görevlisi sınav jürisi oluşturma işlemleri, · Özlük dosyalarının oluşturulması işlemleri, · Pasaport işlemleri, (Alma, iade etme, imza örneklerinin ilgili kuruma gönderilmesi, vb.) · Profesör, Doçent, Doktor Öğretim Üyesi alımı ilanı ve atama işlemleri, nakil, istifa ve müstafi sayılma işlemleri, · Senato ve Yönetim Kurulu işlemleri, · Üniversitelerarası Kurul Başkanlığı tarafından görevlendirilen Profesörlerin işlemleri, · Vekâlet işlemleri, · Yabancı uyruklu öğretim elemanı çalıştırılmasıyla ilgili işlemler, · YÖKSİS işlemleri, · Yurtdışı görevlendirmelerin Yükseköğretim Kurulu Başkanlığına bildirilmesi işlemleri, · Yurtdışı izin işlemleri, · Yurtiçi ve yurtdışı görevlendirme işlemleri, (2547/39) · Görevi ile ilgili süreçleri Üniversitemiz Kalite Politikası ve Kalite Yönetim Sistemi çerçevesinde, kalite hedefleri ve prosedürlerine uygun olarak yürütmek. · Bağlı bulunduğu yönetici veya üst yöneticilerin, görev alanı ile ilgili vereceği diğer işleri iş sağlığı ve güvenliği kurallarına uygun olarak yapmak, · Akademik Tayin Şube Personeli, yukarıda yazılı olan bütün bu görevleri kanunlara ve yönetmeliklere uygun olarak yerine getirirken Şube Müdüre karşı sorumludur. · |
