Akademik Tayin Şube Müdürü Görev Tanım Formu

Akademik Tayin Şube Müdürü Görev Tanım Formu

Küçült Yazı Tipi Büyüt

 

T.C.

ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ

GÖREV TANIM FORMU

 

Görev Unvanı:

AKADEMİK TAYİN ŞUBE MÜDÜRÜ

Birim:

PERSONEL DAİRE BAŞKANLIĞI

Temel Görev ve Sorumluklar:

· 1416 sayılı Kanuna göre yapılacak işlemler

 · 2547 sayılı Kanunun 35. Maddesi işlemleri

· 2547 sayılı Kanunun 60/a,b maddesine göre atama işlemleri

· Akademik personel Çalışma Raporları işlemleri

· Akademik personelin idari görevlere asaleten veya vekâleten atanması ve takibi işlemleri, (Dekan, Müdür, Merkez Müdürü, Bölüm Başkanları, Koordinatörler)

· Araştırma Görevlisi, Öğretim Görevlisi atama, nakil, istifa ve müstafi sayılma işlemleri

· Arşivleme işleri ve yeni yazışma dosyaların açılması işlemleri

· Askerlik işlemleri ve askerlik hizmetinin değerlendirilmesi işlemleri

· Atama işlemleri gerçekleşenlerin işlemleri

· Aylıksız izin işlemleri

· Belge talepleri işlemleri, (Görev belgesi, Doçentlik KHK Belgesi, Hizmet belgesi, vb.)

· Beyanname işlemleri, (mal bildirim beyannamesi, aile yardımı, aile durum, tedavi beyannameleri, vb.)

· Bilgilerin elektronik ortama aktarılması işlemleri,

· Birim faaliyet raporunun hazırlanması işlemleri,

· Denklik ve diploma iptali işlemleri, Mecburi Hizmet Yükümlülüğü yazışmaları,

· Derece ve Kademe Terfi işlemleri,

· Ders görevlendirme işlemleri, (Kurum içi ve kurum dışı 40/a -40/b -40/d -31. madde)

· Diğer görevlinin izinli olduğu durumlarda şubede yapılması gereken işleri yapmak,

· Doktor Öğretim Üyesi, Doçent ve Profesörlerin sınav jürisi oluşturma işlemleri,

· Emeklilik işlemleri,

· Geçici görevlendirme işlemleri, (2547/13-b/4)

· Gelen evrak kaydı işlemleri,

· Görev süresi uzatma işlemleri, (Doktor Öğretim Üyesi, Öğretim Görevlisi ve Araştırma Görevlisi)

· Görevden ayrılma ve özlük dosyalarının gönderilmesi işlemleri,

· Görevlendirme İşlemleri, (2547/ 37-38)

· Görüş ve yol gösterici yazıların yazılması işlemleri,

· Hizmet birleştirmeleri ve öğrenim değerlendirmesi işlemleri ile yurtiçi ve yurtdışında lisansüstü eğitim yapan Araştırma Görevlilerine ait işlemler,

· İzin formların kontrolü ve arşivlenmesi işlemleri,

· Jüri görevlendirme ve ücret ödeme işlemleri,

· Kadro işlemleri, (Onayları, kadro tahsis-tenkis, dolu-boş kadro, e-bütçe, yöksis, vb.)

· Kurum dışı ve kurum içi birimlerle yapılacak akademik yazışma işlemleri,

· Kurum sicil numarası işlemleri,

· Mecburi hizmet yükümlüsü akademik personel işlemleri,

· Mevzuatla ilgili işlemler,

· Muvafakat işlemleri,

· Öğretim Görevlisi ve Araştırma Görevlisi sınav jürisi oluşturma işlemleri,

· Özlük dosyalarının oluşturulması işlemleri,

· Pasaport işlemleri, (Alma, iade etme, imza örneklerinin ilgili kuruma gönderilmesi, vb.)

· Profesör, Doçent, Doktor Öğretim Üyesi alımı ilanı ve atama işlemleri, nakil, istifa ve müstafi sayılma işlemleri,

· Senato ve Yönetim Kurulu işlemleri,

· Üniversitelerarası Kurul Başkanlığı tarafından görevlendirilen Profesörlerin işlemleri,

· Vekâlet işlemleri,

· Yabancı uyruklu öğretim elemanı çalıştırılmasıyla ilgili işlemler,

· YÖKSİS işlemleri,

· Yurtdışı görevlendirmelerin Yükseköğretim Kurulu Başkanlığına bildirilmesi işlemleri,

· Yurtdışı izin işlemleri,

· Yurtiçi ve yurtdışı görevlendirme işlemleri, (2547/39)

· Kendisine bağlı personel arasından dengeli görev bölümü ve iş dağılımı yaparak hizmetin düzenli ve süratli bir şekilde yürütülmesini sağlamak.

· Personelin devam-devamsızlığını takip etmek ve bu konuda gerekli işlemi yapmak,

· Görevi ile ilgili süreçleri Üniversitemiz Kalite Politikası ve Kalite Yönetim Sistemi çerçevesinde, kalite hedefleri ve prosedürlerine uygun olarak yürütmek.

· Bağlı bulunduğu yönetici veya üst yöneticilerin, görev alanı ile ilgili vereceği diğer işleri iş sağlığı ve güvenliği kurallarına uygun olarak yapmak,

· Akademik Tayin Şube Müdürü, yukarıda yazılı olan bütün bu görevleri kanunlara ve yönetmeliklere uygun olarak yerine getirirken Daire Başkanına karşı sorumludur.