Daire Başkanı

Daire Başkanı

Küçült Yazı Tipi Büyüt

 

T.C.

ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ

GÖREV TANIM FORMU

 

Görev Unvanı:

DAİRE BAŞKANI

Birim:

PERSONEL DAİRE BAŞKANLIĞI

Temel Görev ve Sorumluklar

·         Gelecek yıllara ait Akademik ve İdari personel planlaması ve birimlerin personel ihtiyaçlarını karşılanması işlemleri.

·         Personel Daire Başkanlığında görevli personelin görev ve sorumlulukları içerisinde yaptığı tüm işlemlerin kontrolü ve sorumluluklarını takip edilmesi işlemleri.

·         Üniversitenin gelecek yıllara ait kalkınma plan ve programları çerçevesinde Genel Sekretere bilgi verilmesi işlemleri.

·         Üniversite personelinin özlük haklarının korunması işlemleri.

·         Personele ait tüm bilgilerin istatistiki verilerin toplanıp derlenmesi işlemleri.

·         İdari personelin hizmet öncesi ve hizmet içi eğitim programlarını düzenleme işlemleri.

·         Disiplin işlemleri.

·         Gizli kalması gereken bilgilerin muhafaza edilmesi işlemleri.

·         Kanun ve yönetmeliklerle kendisine verilen diğer görevleri yapmak.

·         Harcama yetkilisi olarak, harcama talimatlarını bütçe ilke ve esaslarına kanun, tüzük ve yönetmelikler ile diğer mevzuata uygun yapılmasını sağlamak ve ödeneklerin etkili, ekonomik ve verimli kullanılmasını sağlamak,

·         Görevi ile ilgili süreçleri Üniversitemiz Kalite Politikası ve Kalite Yönetim Sistemi çerçevesinde, kalite hedefleri ve prosedürlerine uygun olarak yürütmek.

·         Bağlı bulunduğu yönetici veya üst yöneticilerin, görev alanı ile ilgili vereceği diğer işleri iş sağlığı ve güvenliği kurallarına uygun olarak yapmak,

·         Daire Başkanı, yukarıda yazılı olan bütün bu görevleri kanunlara ve yönetmeliklere uygun olarak yerine getirirken Genel Sekreter karşı sorumludur.