![]() |
T.C. ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ GÖREV TANIM FORMU
|
|
Görev Unvanı: |
DAİRE BAŞKANI |
|
Birim: |
PERSONEL DAİRE BAŞKANLIĞI |
|
Temel Görev ve Sorumluklar |
· Gelecek yıllara ait Akademik ve İdari personel planlaması ve birimlerin personel ihtiyaçlarını karşılanması işlemleri. · Personel Daire Başkanlığında görevli personelin görev ve sorumlulukları içerisinde yaptığı tüm işlemlerin kontrolü ve sorumluluklarını takip edilmesi işlemleri. · Üniversitenin gelecek yıllara ait kalkınma plan ve programları çerçevesinde Genel Sekretere bilgi verilmesi işlemleri. · Üniversite personelinin özlük haklarının korunması işlemleri. · Personele ait tüm bilgilerin istatistiki verilerin toplanıp derlenmesi işlemleri. · İdari personelin hizmet öncesi ve hizmet içi eğitim programlarını düzenleme işlemleri. · Disiplin işlemleri. · Gizli kalması gereken bilgilerin muhafaza edilmesi işlemleri. · Kanun ve yönetmeliklerle kendisine verilen diğer görevleri yapmak. · Harcama yetkilisi olarak, harcama talimatlarını bütçe ilke ve esaslarına kanun, tüzük ve yönetmelikler ile diğer mevzuata uygun yapılmasını sağlamak ve ödeneklerin etkili, ekonomik ve verimli kullanılmasını sağlamak, · Görevi ile ilgili süreçleri Üniversitemiz Kalite Politikası ve Kalite Yönetim Sistemi çerçevesinde, kalite hedefleri ve prosedürlerine uygun olarak yürütmek. · Bağlı bulunduğu yönetici veya üst yöneticilerin, görev alanı ile ilgili vereceği diğer işleri iş sağlığı ve güvenliği kurallarına uygun olarak yapmak, · Daire Başkanı, yukarıda yazılı olan bütün bu görevleri kanunlara ve yönetmeliklere uygun olarak yerine getirirken Genel Sekreter karşı sorumludur. |
