Yöneticilikte, katılımcı ve paylaşımcı yönetim anlayışıyla motivasyonu arttırmak ve performansı yükseltmek, iletişim teknolojilerini kullanarak personele daha hızlı hizmet sunmak, istenen hedefleri gerçekleştirme sürecinde zamanı etkin ve verimli kullanmak, hizmetten yararlananların memnuniyetlerini ölçerek, memnuniyetlerin yükseltilmesini sağlamak, çalışanlarımıza daima güleryüz, anlayış ve özveriyle davranmak, çalışanlarımızın nitelik ve nicelik açısından yeterliliği için gerekli her türlü çabayı harcamak, çalışma ortamımızın ve hizmet alanlarımızın güvenli, emniyetli ve yeterli olması için gerekli kaynakların ayrılmasını sağlamaktır.
To increase motivation and improve performance with a participatory and sharing management approach in management, to provide faster service to the staff by using communication technologies, to use time effectively and efficiently in the process of achieving the desired goals, to measure the satisfaction of those who benefit from the service and to ensure that satisfaction is increased, to always treat our employees with friendliness, understanding and devotion, to make every effort to ensure the qualitative and quantitative competence of our employees, to ensure that the necessary resources are allocated to ensure that our working environment and service areas are safe, secure and sufficient.